Skip to content

Chestiunea zilei 22.05.2011-„Misterele Dunării” la… munte

22 Mai 2011

       Îmi cer scuze pentru lipsa de postări în ultimile zile, lucru care se va perpetua până luni sau marti, deoarece „Misterele Dunării” sunt plecate la Sinaia pentru documentare. Când zic „documentare” este puţin exagerat, deoarece romanul „Pierdut în Tulcea” nu are nici o legătura cu muntele. Pur şi simplu îndeplinesc funcţia de „baby sitter” la 22 de prichindei de clasa a patra, care fac o „excursie de studii” la Sinaia. Mai precis sunt „asistent de doamnă învăţătoare”, adică „domnu’ „, care are grijă de buna desfăşurare a celor patru zile de „studii”. Mi-am luat lap-top-ul cu mine, am găsit şi un wireless gratuit, problema este ce cei 22 de princhidei sunt atât de energici încât nu am timp nici măcar să respir, darămite să mai şi scriu ceva. Aşa că, cerându-mi scuze „encore un fois”, cotinuăm postările „Misterele Dunării, de mâine, sau cel târziu de poimâine.

Nicolae C. Ariton

No comments yet

Lasă un răspuns

