Skip to content

CRĂCIUN FERICIT!

23 Decembrie 2012

Romania 1910s Tulcea street St. Nicolae nice used Postcard 2 taiata

4 comentarii leave one →
  1. 8 Ianuarie 2013 18:51

    Dl. Vali, vă urez un an nou 2013 plin de împliniri și realizări! Scuze că nu am reușit să vă răspund până la această dată, dar am fost plecat destul de departe. Sper ca 2013 să vă aducă lecturi plăcute, inclusiv prin noi pagini din misterele dunarii, tipărite🙂 …

  2. 8 Ianuarie 2013 18:24

    D. Iulisa… Mulțumesc pentru urări și îmi cer scuze pentru răspunsul atât de tâtziu, dar am fost puțin plecat în vacanță. Vă urez și eu un an 2013 plin de realizări și sănătate! De asemenea, vă urez lecturi plăcute, pentru noul an, inclusiv a cărții/cărților misterelor dunării ce va/vor apare în 2013🙂

  3. Vali Jipa permalink
    28 Decembrie 2012 15:19

    Sarbatori fericite si „La multi ani”! 2013 sa va aduca bucuria aparitiei cartii/cartilor!! Eu abia astept sa le cumpar si sa le citesc…
    Multa sanatate si noroc!

  4. iulisa permalink
    25 Decembrie 2012 0:54

    In murmurul tainic al colindelor de Craciun sarbatorile de iarna sa va aduca lumina in ganduri, caldura in suflet, sanatate si fericire. La Multi Ani!

Lasă un răspuns

