Skip to content

Ultima strigare, ultimele exemplare!

7 Februarie 2013

   tulcea18701Un mic anunț important pentru cititorii Misterelor Dunării. Au mai rămas doar 20 de exemplare din volumul Tulcea, la 1870 – Adevărata poveste a lui Nifon Bălășescu, Ismail Bey și Charles Hartley. Acestea se mai pot cumpăra de la librăria Casa Cărții. Având în vedere că aceste exemplare sunt din tirajul al doilea al cărții cu pricina, tipărit în luna noiembrie (motiv pentru care nu ne-am lăudat, din cauza modestiei exagerbate din dotare 🙂 ), trebuie să știți că un al treilea tiraj nu este planificat prea devreme. Așa că, dacă doriți să intrați în posesia volumului, nu ar mai fi prea multe exemplare la dispoziție. Și pentru a nu intra în jocul traficanților de cărți, care s-ar putea să vă ceară prețuri amețitoare pentru un exemplar din Tulcea, la 1870 – Adevărata poveste a lui Nifon Bălășescu, Ismail Bey și Charles Hartley, profitați încă de prețul librăriei de doar 13,7 lei. Dacă aveți un prieten, dăruiți-i un exemplar din carte! Dacă aveți un dușman, este timpul să vă împăcați cu el, dăruindu-i un exemplar! Dacă cunoașteți oameni indiferenți la istoria frumosului nostru oraș Tulcea, dăruiți-i un exemplar din Tulcea, la 1870 – Adevărata poveste a lui Nifon Bălășescu, Ismail Bey și Charles Hartley!

Se poate citi în mod obișnuit, dar se poate servi și așa: (fotografie realizată de prietena misterelor dunării, Paula Bâlea)

tulcea, la 1870, se poate servi si asa... fotografie realizata de paula bâlea, sursa face book

10 comentarii leave one →
  1. 21 Martie 2013 12:33

    Domnul Cosmin, mi-e greu să recunosc că mi-e rușine că nu am reușit să vă trimit cartea… mai als că mai am încă 5-6 comenzi neonorate… mă străduiesc zilele acestea…

  2. Cosmin permalink
    19 Martie 2013 23:03

    N-ati gasit solutia … dar eu tot va citesc pe aici.
    La Posta Romana nu e decat un formular de completat, iar daca nu-l vreti nici pe acesta eu sunt de acord sa platesc transportul cu un curier rapid la care nu aveti de completat decat adresa pe plicul cu cartea, desi poate valoreaza mai mult in bani transportul decat cartea eu sunt sigur ca lectura imi va rasplati pretul total platit.

  3. 26 Februarie 2013 11:38

    Domnule Cosmin, mii de scuze pentru faptul ca nu am reusit sa va trimit cartea, din pacate am descoperit ca trimiterea prin posta este un adevarat cosmar, cu tot felul de formulare de completat, iar timpul meu este din ce in ce mai dramuit… Cu scuzele de rigoare, fata de dvs. si fata de toti ceilalti care au solicitat cartea prin posta, voi incerca zilele urmatoare sa gasesc o solutie… Numai de bine!

  4. Cosmin permalink
    26 Februarie 2013 11:19

    Cat despre posta, eu am incercat, solicitat si n-am primit …

  5. 13 Februarie 2013 13:19

    Domnu Vali… Acum s-a tretinut cu foarte amre atentie programul si sper ca el sa fie citit de cit mai multi tulceni, pentru ca sunt concerte deosebite, in plus, art cafeul este o alta idee grozava, unde chiar merita sa bem o data un ceai/cafea… Multumum mult pentru informatii…

  6. Vali permalink
    11 Februarie 2013 9:00

    Greseala este a mea, pentru ca am scris tirziu despre concert; dar acum nu se va mai intimpla: peste 2 saptamini, adica pe 23 februarie, tot la Casa Avramide, va cinta Mircea Tiberian si … imi cer scuze dar nu mai stiu exact… o cintareata, muzica jazz, muzica anilor ’60… Iar apoi se pare ca tot la 2 saptamini va fi cite un eveniment similar. Va voi tine la curent, atit cit voi sti si eu. 🙂
    Pentru cei care vor sa bea un suc intr-o atmosfera intima, fara fum de tigara, cu muzica buna (french jazz, etc. deci fara manele…), simbata s-a inaugurat „art cafe”, desigur, la Casa Avramide (deschis de la 12 la 24, de marti pina duminica!). Pofta buna! 🙂

  7. 10 Februarie 2013 20:05

    Domnul Vali, nu-i nici o suparare, chiar imi face placere sa va mai vad cu cite un comentariu pe aici, problema este a mea ca sunt mereu defazat si in intirziere cu raspunsurile… Sper ca actiunea de simbata a avut succes si se va repta si pentru cei mai inceti, ca mine,… Inca o data imi cer scuze pentru lipsa de comunicare, dar chiar sunt un tip presat de timp si timpuri… dar pentru cite un mesaj sau telefon sigur mai gasim o clipa de ragaz…De asemenea, orice anunt cultural este bine venit pe misterele dunarii…

  8. 10 Februarie 2013 20:01

    Draga Shaks, in primul rind voiam sa-ti spun ca urmaresc cu atentie blogul tau, care mi se pare ceva aparte in galaxia blogurilor romanesti… felcicitari… Cit despre carte, ea nu se gaseste decit la Tulcea… putem icnerca sa o trimitem prin posta, cu toate ca mi se pare destul de incomod… Numai de bine!

  9. Vali permalink
    8 Februarie 2013 15:40

    Domnule Ariton, (sper ca nu este cu suparare),
    Am primit o invitatie si pentru ca stiu ca sunteti iubitor de frumos imi permit sa o transmit mai departe: sambata 09.02.2003 la ora 19,30 la Casa Avramide (fostul muzeu al Deltei Dunarii, de langa fostul cinema Patria, actual teatru Jean Bart) va avea loc un concert de muzica clasica si medievala. Vor veni menestreni de la … Bucuresti!
    Cine doreste, este bine venit!
    Spor la scris!

  10. 7 Februarie 2013 23:54

    Se gaseste in Bucuresti? Daca da, la ce librarii?

Lasă un răspuns

