Skip to content

Lansarea cărții „Tulcea, la 1870” , vol.2

6 Iulie 2013

tulcea 8

5 comentarii leave one →
  1. 16 Iulie 2013 9:56

    Mă bucur că lansarea a ieşit bine (poate o să mai urmeze altele, în spiritul de promovare a primei cărţi).
    Vă mulţumesc pentru aprecieri.
    Bineînţeles, o să avem timp să discutăm când vă întoarceţi. Vorba românului: „nu arde!”.
    Şi, ca să-mi permit un joc de cuvinte: luaţi-vă răgaz, că nu stăm pe gaz🙂
    Numai bine!

  2. 15 Iulie 2013 21:53

    Pentru Tudor Vișan Miu… În primul rând, mii de scuze pentru întârzierea nespus de mare a acestui răspuns, dar, realmente, lansarea cărții a fost un lucru extrem de stresant, până în ultima clipă, la care se adaugă și timpul de revenire la normal… dar să nu mă lamentez prea mult, fapt ce mi se pare a fi destul de balcanic, totuși… Mulțumesc încă o dată pentru articolul superb dedicat misterelor dunării. Fără să fiu fals în afirmații blogul dvs. http://amintiridincarton.wordpress.com/ este o adevărată mină de aur pentru pasionații de istoria Tulcei, având în vedere că veniți cu imagini și infromații ce provin chiar de la familia dvs… Dacă mă mai păsuiți câteva zile bune, deoarece voi pleca din Tulcea o perioadă, vom detalia subiectul și discuta mai pe larg despre un subiect atât de fascinant cum este istoria tulcenă… Până atunci, vă urez: Numai de bine!

  3. 7 Iulie 2013 11:54

    Evenimentul cred că va ieşi pe măsura pregătirii: remarcabil🙂
    Avem timp să discutăm oricând. Lansarea cărţii, în schimb, este larg aşteptată şi nu poate suferi amânare!
    Articolul meu a ieşit bun şi pentru că se referă la un conţinut de excepţie (blogul dvs.).
    Succes şi felicitări!

  4. 7 Iulie 2013 11:21

    Pentru Tudor Visan Mi… Multumesc mult pentru urare. Cât privește locația, la ora actuală, este cea mai frumoasă casă veche din Tulcea, un loc numai bun pentru lansarea unei cărți care povestește despre trecutul orașului. Inițial, am vrut să fac lansarea la Casa Cărții, dar directorul acesteia, d. Drăniceanu a venit cu ideea Casei Avramide, motiv pentru care s-au făcut vorbele cu directorul ICEM d. Topoleanu și d. Tocanie… Această locație obligă însă, motiv pentru care sunt destul de stresat privind această lansare… Aceasta ar fi una din explicațiile pentru care vă răspund atât de târziu, precum și pentru faptul că dvs. ați scris deja un articol excelent despre misterele dunarii, sintetic, excelent organizat, cuprinzător și complex, lucru pe care eu nu am reușit, iar atunci când o voi face, nu cred că va atinge nici pe departe valoarea celui realizat de dvs. Cu scuzele de rigoare și cu promisiunea că mă voi ține de cuvânt, vă urez sănătate și spor la scris!

  5. 6 Iulie 2013 13:35

    Vă urez succes!
    Interesantă locaţia aleasă (Casa Avramide). Despre istoria casei şi a unor membrii ai familiei, am scris aici: http://amintiridincarton.wordpress.com/2012/06/18/capitolul-i-avramide/ (am adus câteva modificări de la prima publicare)
    Numai bine!

Lasă un răspuns

