Skip to content

Tulceni, vi se pregătește ceva!…

22 Septembrie 2013

pierdut in tulcea, coperta1

9 comentarii leave one →
  1. 14 Octombrie 2013 9:34

    misterele dunarii, imi place acest blog!

  2. 1 Octombrie 2013 7:39

    Îmi place titlul, îmi place coperta, cred că o să-mi placă şi conţinutul 🙂

  3. Cosmin permalink
    30 Septembrie 2013 19:47

    >>> In concluzie, promit solemn sa va trimit cartile mele si ale domnului Tatu, la o adresa >>> comunicata pe mailul nicolaeariton@yahoo.com… promit solemn!

    Multumesc mult, am transmis datele mele pe email!

  4. 30 Septembrie 2013 18:58

    Pentru domnul Vali… Mai adevărat nu există! Adică nu este doar o nuanță de adevărat, ci adevărat curat! Cartea este tipărită, tiraj 350 exemplare, lansarea în maxim 2 săptămâni… Numai de bine!

  5. 30 Septembrie 2013 18:56

    Pentru domnul Cosmin… Va înțeleg perfect oful… Din nefericire, sunt cărți în circuit închis pentru tulceni sau galateni… find tiparite la edituri mici sau in regie proprie, fara acoperire nationala… Cum Nea Costica, distribuitorul oficial al misterilor dunarii are 82 de ani si 9 luni, cam greu sa-i pasam si distributia nationala… In concluzie, promit solemn sa va trimit cartile mele si ale domnului Tatu, la o adresa comunicata pe mailul nicolaeariton@yahoo.com… promit solemn!

  6. 30 Septembrie 2013 18:51

    Pentru gouttedereve ( gouttedereve.wordpress.com ) … Detalii foarte curând 🙂

  7. Vali permalink
    25 Septembrie 2013 12:32

    Sa fie adevarat? 🙂 Astept cu nerabdare lansarea, oficiala sau nu.

  8. Cosmin permalink
    24 Septembrie 2013 20:02

    Eu tot am un mare of: aceste carti ale domnului Ariton si Tatu nu sunt accesibile pamantenilor, adica celor care nu sunt la malul apei, Tulcea sau Braila. As da cel putin dublul pretului fiecarei carti sa le am in biblioteca, sa le citesc de cateva ori pe fiecare.
    Nea Costica se ocupa si cu distribuirea in teritoriu, altfel nu vad de ce s-ar numi distribuitor?

  9. 22 Septembrie 2013 22:53

    Pe când detalii?! 🙂

Lasă un răspuns

